Björnkramar till Barncancercentrum vid Norrlands Universitetssjukhus

0kommentarer

16 björnar (Björnkram #11-26) har levererats till Barncancercentrum vid Norrlands Universitetssjukhus.
 
Björnar uppkallade efter mina brorsdöttrar: Thuva, Juni och Luna.
 
 
Björnar uppkallade efter mina kusinbarn: Max, Alma, Kalle, Lilly, Iris, Kiana, Axel, Norah och Leo.
 
 
Björnar uppkallade efter kusinbarnens kusiner som också ville vara med och rita teckningar (till något de inte visste vad det skulle vara till): Viktor och Emma.
 
 
Björnar uppkallade efter Stickan (Marias pappa) och min farfar Allan.
 
 
 
Att det blev ett så stort gäng var inte bara min förtjänst. Kläder och saker till Björnarna har också gjorts av Doris, Lena, Tina och Maria (+ björnar)! Jag har även fått björnsponsring av Lilly (Lisa och Daniel). Tusen tack till er alla för att ni gjort detta möjligt!

Kommentera

Publiceras ej