Björnkram nr 4 - Marie

2kommentarer

 
Här sitter Marie och bakar. Kanske ska det bli något gott till min födelsedag?
Marie är nämligen min mamma - Världens bästa!
 
 
Ja, se så mycket gott det blev. Världens godaste prinsesstårta, bullar och punchrullar (efter mormors recept).
 
 
Knut-Otto och spana är naturligtvis också bjudna på kalaset.
 
 
Mamma Marie gör inte bara världens godaste bullar. Hon gör världens godaste köttfärssås också.
 
 
Och så gillar hon rött...
 
 
Marie är ett extra passande namn på denna björn eftersom min kollega Mari har bidragit med den rosa-blå klänningen.
 
Björnkramarna Marie och Knut-Otto är just nu på väg till sitt nya hem. De ska bo i Malmö hos ett nyanlänt syskonpar från Syrien.
 
 
 
 

2 kommentarer

Mamma

18 Jun 2013 23:13

Tack så jättemycke för min fina nalle....jag ska ox ha en grön klänning till Midsommarfesten ,vi ska ju fira dej.....jag måste nog baka något gott .De röd klädera,väskan,skorna å sovsäcken .....oj så fina.Jag är så glad att jag får åka med min snälla pappa å spana till Malmö. Massor med kramar till min älskade dotter Linda.....du har ett gott hjärta .

moster Kie

19 Jun 2013 11:45

Stor kram till dig Linda och ditt fantastiska arbete med pappa o Marie!

Kommentera

Publiceras ej